Jak w temacie sprawa prosta i nie wymagająca wprawy.
Co potrzebujemy:
1.Nowe klocki
2. Kombinerki lub szczypce.
3. Klucz imbusowy (u mnie był chyba 4)
4. Coś do odtłuszczenia tarczy.
Wymiana klocków:
1. Wyciągamy zawleczkę, kombinerkami spłaszczamy i wyciągamy za główkę. Teraz spokojnie już bez użycia narzędzi wypycham w dół klocki wraz z blaszką rozpierająca. Tu warto zapamiętać jak była ułożona na klockach. Warto przeczyścić zacisk.
2. Zakładamy nowe klocki między blaszkę i wsuwamy od dołu, tak aby można było bez problemowo wsunąć zawleczkę. Zawleczkę na końcu zaginamy.
3. Odtłuszczamy tarczę.
4. Zakładamy koło, tu pewnie przyda się płaski śrubokręt do rozwarcia klocków ułatwi nam to nieco włożenie.
Regulacja zacisku.
1. Jeśli koło po złożeniu nie obraca się swobodnie, należy zacisk poluzować śrubami zaznaczonymi na fotce, tak by mógł się swobodnie poruszać.
2. Obracamy klika razy, naciskając hamulec. Zacisk powinien sam się ułożyć.
3. Zaciskamy hamulec i dokręcamy po trochę każdą ze śrub.
4. W tym momencie koło powinno się obracać bez większych oporów
Uwaga! Sposób działa jeśli mamy prostą tarczę! inaczej trzeba ją przed wymianą klocków i regulacją wyprostować.
Czas z regulacją około 15min.